Кар’єра у м. Луцьк
Наші вакансії:
Керівник відділу продажу (Retail)
Вимоги:
- Вища освіта;
- Досвід керівництва відділом продажу (Ritail) не менше 2-х років;
- Розуміння структури ринку сегменту діяльності компанії
- Знання і навички сучасних методів продаж
- Вміння працювати з торговою командою, ставити цілі і контролювати їх виконаня
- Навики та досвід переговорів
- Ініціативність, цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, стратегічне мислення
Обов’язки:
- Координація та контроль роботи відділу продажу
- Аналіз та оптимізація товарних залишків
- Участь у стратегічному плануванні, розробка, контроль та вналіз планів продаж (товарообіг, прибуток)
- Забезпечення виконання відділом планових показників за обсягом продажів
- Аналітика конкурентного середовища
- Контроль наявності всього асортименту товарів в торговому залі супермаркетів мережі
- Контроль замовлення товарів та вчасності постачання
- Участь у розробці акцій та пропозицій щодо розвитку товарних груп
- Оцінка роботи відділу, аналіз показників.
Керівник відділу маркетингу
Розглядаємо кандидатури досвідчених маркетологів та фахівців з досвідом роботи на керівній посаді з сегментом Retail.
Основні вимоги:
- Вища освіта в сфері маркетингу, менеджменту;
- Аналогічний досвід роботи від 3-х років з сегментом Retail;
- Досвід роботи з мессенджерами і Email розсилками;
- Розуміння принципів SMM і SEO;
- Розуміння основ верстки та дизайну.
Особистісні якості:
- Аналітичний і стратегічний стиль мислення;
- Високий рівень комунікабельності;
- Лідерські якості, самоорганізованість;
- Креативність;
- Вміння доводити справу до результату дотримуючись термінів.
Обов`язки:
- Організація роботи відділу;
- Розробка і реалізація маркетингової стратегії компанії;
- Дослідження ринку Retail, вивчення ринкових тенденцій;
- Формування нових пропозицій по асортименту, способах просування товарів, рекламному супроводу;
- Організація і ведення PR-проектів;
- Розробка заходів щодо підвищення лояльності покупців, збільшення відвідуваності;
- Контроль процесу створення дизайну;
- Аналіз конкурентроного середовища, організація та проведення маркетингових досліджень;
- Організація ефективної взаємодії з відділами компанії та зовнішніми підрядниками.
Графічний дизайнер
Вимоги:
- Досвід роботи від 3 років графічним дизайнером;
- Знання графічних пакетів Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Indesign ,Corel Draw, PowerPoint;
- Досвід роботи і адаптації Webбанерів бажано;
- Досвід в розробках логотипу, презентацій, фірмового стилю айдентики, дизайн упаковки, етикетки, брендбуку — бажано;
- Вміння малювати від руки;
- Вміння оперативно працювати з великими обсягами макетів;
- Вміння працювати в умовах багатозадачності.
Обов`язки:
- Розробка макетів в програмах Adobe Illustrator, Photoshop;
- Підготовка матеріалів до друку
- Підготовка зображень та фотографій до розміщення або друку
- Предметна фотозйомка, обробка світлин.
Кондитер-оформлювач
Досвід роботи кондитером/старшим кондитером,кондитером- оформлювачем! Володіння та пратичний досвід оформлення кондитерських виробів різними техніками.
Графік роботи: позмінно 3/3 з 7.00-19.00 год.
Детальнішу інформацію надаємо при зустрічі.
Обов’язки:
- Виготовлення кондитерських виробів та оздоблення згідно технологічних карт;
- Оформлення кондитерських виробів із застосуванням різних технік оформлення;
- Підтримання чистоти та порядку на робочому місці;
- Дотримання правил і норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
Вимоги:
- Досвід роботи кондитером/старшим кондитером або кондитером-універсалом (від 1,5 років);
- Знання та застосування способів приготування кондитерської глазурі, макарони, еклери, ганаш…
- Знання й застосування способів оздоблення кондитерських виробів ;
- Знанням та розумінням технологій приготування різних десертів;
- Креативність, творчий підхід, охайність, уважність, стресостійкість.
- Наявність медичної книжки.
Завідувач виробництва (продукти громадського харчування)
Функціональні обов'язки:
- Організація і контроль роботи виробничих підрозділів;
- Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм, технологічних процесів на всіх етапах виготовлення, оформлення та підготовки продукції до продажу;
- Контроль якості продукції, що виробляється відповідно до державних норм і стандартів компанії;
- Контроль представленості продукції власного виробництва на вітрині
- Здійснення замовлення сировини для потреб власного виробництва
- Контроль проведення промоакцій;
- Участь у проведенні інвентаризацій;
- Здійснення контролю списання та переміщення товарів та сировини;
- Контроль складських залишків
- Навчання, організація і контроль роботи персоналу.
Вимоги:
- Вища / середня-спеціальна профільна освіта (технологія і організація громадського харчування)
- Наявність успішного досвіду управління виробництвом (продукти харчування);.
- Високорозвинені навики планування, організації та контролю.
- Відмінні знання технологічних процесів харчового виробництва;
- Володіння комп'ютером на рівні впевненого користувача;
- Досвід керівництва колективом, вміння організувати роботу команди.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- Конкурентний рівень оплати праці;
- Вчасна оплата праці(аванс+з/п);
- Оплата лікарняних та відпустки;
- Конкурентний рівень оплати праці;
- Можливість професійного та кар'єрного росту.
Якщо Вас зацікавили наші вакансії, і Ви відповідаєте вимогам, будь ласка, надсилайте своє резюме з побажаннями щодо рівня заробітної плати. Термін розгляду резюме - 10 днів. Відсутність відповіді протягом двох тижнів означає, що, на жаль, ми не готові запропонувати Вам дану посаду. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і якщо відповідна вакансія з'явиться в наступному, ми запропонуємо її Вам для розгляду.
Детальна інформація щодо актуальних вакансій:
менеджер по персоналу ПП"ТД"Салют"- Наталія Георгіївна
050 404 63 25