Положення про програму лояльності «Отримай більше»

1. Загальні положення

 1.1. Програма «Отримай більше» (далі – Програма) є бонусною (накопичувальною).
 1.2. Одиницею накопичення є бонус – знижка (далі – Бонус).
 1.3. Організатор Програми: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТОРГОВИЙ ДІМ «САЛЮТ», адреса: 43006, м.Луцьк, пров. Дорожний, 4 (далі – Організатор).
 1.4. Програма «Отримай більше» діє у всіх магазинах мережі «Салют»:

  • м. Луцьк, пр.Соборності, 22
  • м. Луцьк, пр.Грушевського, 20
  • м. Луцьк, вул.Конякіна, 14
  • б-р. Дружби Народів, 3
  • м. Ковель, вул.Незалежності, 56
  • м.Ковель, б-р Лесі Українки, 29
  • м. Володимир-Волинський, вул. Данила Галицького, 12

2. Умови участі у Програмі

2.1. При купівлі товарів на суму 50 грн. покупець отримує картку учасника Програми та може накопичувати бонуси за покупки.
2.2. Учасником Програми (далі - Учасник) може стати будь-яка фізична особа, яка досягла 18 років та виконала умови, необхідні для участі у Програмі.
2.3. Заповнивши Реєстраційну анкету (далі – Анкета), Учасник дає згоду на використання і обробку його персональних даних з метою реалізації даної Програми, вивчення споживчого попиту, у маркетингових, інформаційних, рекламних цілях, у тому числі для передачі Учаснику рекламних та інформаційних матеріалів. Відповідальність за достовірність і актуальність даних, зазначених у Анкеті, несе Учасник Програми. Учасник Програми підписанням Анкети засвідчує, що повідомлений про включення його даних до бази персональних даних Організатора, та ознайомлений із правами, які має відповідно до змісту ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
2.4. Паперова анкета вважається дійсною та може бути зареєстрована в Програмі тільки за наявності підпису Учасника.

 2.5.  Організатор не несе відповідальності за несанкціоноване використання Картки, за будь-які втрати чи збитки, які виникають в результаті дій третіх осіб.
2.6. Картка є власністю Організатора.

 2.7. У разі втрати та необхідності відновлення Картки Учасник повинен звернутися до адміністрації магазину «Салют», постійним клієнтом якого він являється або зателефонувати у відділ маркетингу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТОРГОВИЙ ДІМ «САЛЮТ» тел. (0332)78-76-44.

3. Нарахування Бонусів

3.1. Для зарахування Бонусів за покупки Учасник зобов`язаний надати свою Картку на касовому терміналі при здійсненні покупки.
3.2. За кожну гривню покупки, здійснену з використанням Картки Учасник Програми отримує на свій рахунок (далі – Бонусний рахунок) 1 (один) Бонус.
3.3. Бонуси не нараховуються при купівлі товарів, які приймають участь в акційних пропозиціях.

4. Використання Бонусних гривень.

4.1. Бонуси переводяться в Бонусні гривні на наступний день після здійснення покупки.
4.2. Бонусні гривні нараховуються з розрахунку 1 накопичений  Бонус = 1 копійка. Одна Бонусна гривня дозволяє зменшити суму чека при покупці на одну гривню.
4.3. Грошовий еквівалент вартості бонусів не видається.
4.4. Для одержання товарів на суму Бонусних гривень, Учасник повинен надати на касі Картку.
4.5. Розрахунок бонусними гривнями не може бути здійснений за товари, які приймають участь у акційних пропозиціях та на які встановлено індикатив ціни (алкоголь, цигарки).
4.6. Організатор має право списати з рахунку Учасника Бонуси (далі - Бонуси, нараховані за скасованою транзакцією, або у випадку повернення товару.
4.7. При розрахунках з Учасником Виконавець має право тимчасово відмовити Учасникові в нарахуванні або використанні Бонусів у випадку відсутності на момент звернення Учасника технічної або іншої можливості для цього.
4.8. Якщо протягом 6 місяців за участі картки програми лояльності не було зроблено жодної покупки, то Бонусні гривні, анулюються.

5. Відповідальність

5.1.Організатор відповідає за проведення правильного обліку на нарахування Бонусів при здійсненні покупок з карткою та переведення Бонусів у Бонусні гривні.
5.2. Організатор на свій розсуд має право в будь-який час вносити будь-які зміни в діючі Умови  участі у Програмі, повідомивши Учасників шляхом розміщення інформації в торгових точках.
5.3. Організатор залишає за собою право призупинити або припинити Програму в будь-який час із повідомленням Учасників за 30 днів шляхом розміщенням відповідної інформації в торгових точках.
5.4. Організатор не несе відповідальності за зв’язок з Учасником Програми у разі некоректно вказаної в анкеті інформації: адреси, телефонного номера (у разі, якщо номер не відповідає, змінений або належить іншій особі), а також змінена адреса проживання.
5.5. Організатор залишає за собою право блокувати картку та анулювати накопичення по картці клієнта у випадку:

  • виявлення порушень користування карткою шляхом передачі картки працівникам магазину з підтвердженими фактами порушення внутрішніх правил роботи з карткою;
  • використання картки, що не належить пред’явнику картки;
  • у випадку якщо картка зазначена як втрачена, вкрадена;
  • картка має кількість сканувань більше 5 разів на день та не вказані анкетні дані клієнта;
  • зловживання персоналом магазину або за змовою з персоналом магазину, при зловживанні службовим становищем.

5.6. У випадку виникнення ситуації, яка припускає неоднозначне трактування даних Умов, та/або питань, не врегульованих даними Умовами, остаточне рішення приймається Організатором Програми з дотриманням чинного законодавства України.
5.7. Організатор не несе відповідальності у випадку настання обставин непереборної сили, що не залежать від Організатора та впливають на дію Програми.
5.8. Відповідальність Організатора, що пов’язана з дією Програми, обмежена винятково вищевказаними Умовами, визначеними Організатором.